HomepageIntroNieuwsInfoContact
 

Veel gestelde vragen

   
 

 

   
 

Kan ik zonder inlogcode bij jullie bestellen ?

Jazeker! U kiest het onderdeel en klik op 'bestel'. Hierna komt u in het winkelmandje terecht.
U kunt hier kiezen voor afhalen of verzenden. Dan klikt u op afrekenen en vult uw gegevens in.
Vervolgens kiest u de betaalwijze en gaat u naar het overzicht van uw bestelling.
Hierin kunt u zien of alles goed is ingevuld, mocht u nog iets willen veranderen dan
kunt u met de knop 'terug' om bijv. de betaalwijze of het adres te wijzigen.
Tevens kunt u nog artikelen toevoegen of verwijderen in het winkelmandje.

Als alles goed is ingevuld, klikt u op 'bevestigen' en zal de bestelling worden afgerond.
U ontvangt dan een kopie van uw bestelling naar het opgegeven e-mail adres.
 

Kan ik ook telefonisch bestellen ?

Wij hebben een zeer gebruiksvriendelijke website. U kunt zonder inlogcode een bestelling plaatsen.
Wanneer u nog niet vertrouwd bent met het internet helpen wij u graag met het bestelproces.
Maar u kunt ook telefonisch bestellen bijvoorbeeld als u geen internet heeft, voor speciale onderdelen
of als u eerst nog wat wilt weten.
 

Hebben jullie alles op voorraad ?

Een aantal delen hebben wij op voorraad. Vanwege de dagelijkse leveringen worden
de meeste delen besteld. Doorgaans zijn de courante delen met 1 werkdag bij ons in huis.
U kunt altijd vragen of het gezochte onderdeel bij ons op voorraad ligt.
Neem voordat u langskomt eerst even contact met ons op.
 

Leveren jullie de onderdelen ook in kleur ?

Voorschermen en motorkappen worden geleverd in (zwarte) transportlak.
Deze dienen eerst te worden behandeld met primer alvorens het in de betreffende kleur te spuiten.
Primer is een grondverf dat het metaal beschermd tegen roesten.
Bumpers en spiegels zijn leverbaar in zwart, chrome of primer.
Plaatwerk zoals dorpels en wielranden worden geleverd in gegalvaniseerd staal.

Het spuitwerk kunt u laten doen bij een autospuiter of schadehersteller.
Een afspraak hiervoor kunt u het beste maken nadat u de (juiste) delen ontvangen heeft.
 

Hebben jullie ook nog andere onderdelen ?

Naast het online assortiment verkopen wij radiateuren en condensoren.
Omdat er voor elk type auto meerdere radiateuren leverbaar zijn, staan deze (nog) niet op onze site.
U kunt een radiateur of condensor telefonisch bij ons bestellen. Levertijd is 1 2 werkdagen.
 

Wat is links en wat is rechts ?

Links is de bestuurders- en rechts de passagierskant.
 

Hoe zit het met de bouwjaren ?

Bijvoorbeeld 99- is vanaf 1999 en -99 is tot 1999.
Sommige modellen hebben een overgangsjaar. Let daarom ook op de maand.
Dit kunt u terugvinden in uw kentekenbewijs.
 

Hoe stuur ik een onderdeel retour ?

Wij vragen u de retourzending vooraf per e-mail te melden met daarin het order-nummer en de
reden van retour. (transportschade melden binnen 24 uur).
Afhankelijk van de situatie wordt er dan met de klant overlegd of de bestelling geruild danwel
gecrediteerd kan worden. U kunt het onderdeel binnen 8 dagen retour sturen via
het postkantoor (TNT, DHL of DPD). Alleen franco retourzendingen worden geaccepteerd.
Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf per email zijn aangemeld en met wederzijds
goedvinden. Mits onbeschadigd en in originele verpakking.

Retouren die telefonisch zijn aangemeld; hiervoor bedragen de administratiekosten 30% van het
totaal bedrag exclusief verzendkosten. Dit geldt uiteraard niet voor onderdelen die niet passen of
niet goed zijn. De minimum administratiekosten zijn € 12,50 exclusief BTW.

Retouren die niet terug genomen worden:
1. Onderdelen die niet telefonisch zijn aangemeld volgens onze retourprocedure maar door de
klant zonder vooraf opgaaf van reden worden teruggestuurd.
2. Speciaal bestelde onderdelen welke niet van Klokkerholm zijn. Dit wordt ten alle tijde aan
de klant bevestigd zowel telefonisch als per email.

De bovenstaande redenen houden in dat uitsluitend in overleg tot creditering kan worden overgegaan
waarbij minimaal 50% van het bedrag excl. verzendkosten zal worden vergoed.
Gespoten, geschuurde of gemonteerde delen worden niet retour genomen!

Bij twijfel over een bestelling adviseren wij u altijd contact met ons op te nemen.
 

Wat te doen als een onderdeel niet past ?

Wij verzoeken de delen eerst bij de auto te passen voordat wordt overgegaan tot monteren of spuiten.
Gespoten en geschuurde delen kunnen niet retour worden genomen.
 

Heeft u klachten?

Wij steven naar een optimale dienstverlening.
Toch zou het kunnen gebeuren dat u hier niet tevreden over bent.
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en mocht u ondanks
onze zorgvuldigheid niet tevreden zijn, laat het ons weten. Wij bieden al onze klanten
de best mogelijke service en proberen te streven naar 100% tevredenheid.